minemom veteriner hekimim hamile kaldığımdan beri yazın her ay kışa girince 1 buçuk ayda bir yapıyorum bebeğimi düşündüğüm için. Hekiminiz doğru demiş, parazit yumurtalarını mikroskop ile dışkı incelemediğimiz sürece biz bile fark etmiyoruz sizde fark edermezsiniz onun için dış paraziti 3 ayda 1 yaptırsanız bile iç paraziti 1 buçuk en geç 2 ayda bir yaptırın😊