seelmaa Merhbalar kızlar 15 haftalık hamileyim. Karnımda hafif sızılar oluyor gün içinde yan ytıyorum göbeğim yatağa değince az üstüne ytıyor gbi oluyoum hafif sızı oluyor bazende göbek deliğimde :/ göbeğimde baya cıktı gerilmelerdenmidir acaba ? Yaşayanınız varmı
kader_ozol seelmaa sorun olmaz merak etme bende de vardı karnın büyüdüğü için gerildiğinden dolayı öyle agrılar oluyor sol tarafına yatmaya gayret et :)
Mom91 Gerilmeler sızlamalar genelde çatlaklar başlarken olabiliyor gerçi sizde daha yolun başındasınız ama olabilir belki bilemedim 🤷♀️Bebek büyüdükçede oluyor tabi
seelmaa Mom91 karnım baya cıktı inanmazsın (: iç karnım hiç yok sanırım. Krem fln kullanıyorum ama yetersizmi acaba catlamam olmaz inş :/
Mom91 seelmaa ay inşaAllah benim çok oldu heleki son ayımda daha da arttı 😕Hindistan cevizi yağı kullanmıştım bende işe yaramadı😟
Bnsertk Bende de oluyor sık sık 11. Haftamdayım bazen karnım gerilmekten yırtılcakmış gibi hissediyorum, bazen göbek deliğimden aşağıya bi sızı hissediyorum, her gün başka türlü bi ağrı, rahim genişlediği için dedi dr dinlenince geçiyorsa sorun yokmuş
seelmaa Bnsertk aynen dediğin gibi ağrılar anlık gelip geçici hafif. Cok zayıf biriydim birde sanırım oda etki ediyor