38 haftalik gebeyim dün doktor kontrolüm vardı çatı muaynesi yapıldı bugün biraz temizlik yaptim evde yordum kendimi daha sonra koyu kahverengi lekem geldi doktorumu aradım bebeğin hareketlerini dinlememi hareketliyse sancımin gelmesini beklememi söyledi bebeğim hareketli böyle olupta kaç gün içind E doğum yapan varmi acaba 😕