Bütün yorumlara katılıyorum çevremde çok giden oldu oraya para tuzağı resmen bide ben hiç normal doğum yapan birini duymadım orda hep sezeryan buda para için olduğunun göstergesi fiyat farkı var normal doğumdan çünkü ben Lokman hekime gidiyorum fiyatida bize uygun geldi sende Keçiören de oturuyorsan orayı tercih edebilirsin