Nazliakm canim ben aydinda oturuyorum burda kadin dogum hastahanesi deetten ayri. Duydugum kadariyla nobetci doktor kimse o yaptiriyormus. Benimde ilk dogumum olucak. Gecen sene kurtaj olmustum bos gebelikten insallah o doktor gelmez 2 tane farkli doktora gittim suan 2. Ile devam edicem suan bakalim,