22_07_18 benim ikizlerim şu an 20 aylık ben yaptırmıştım canim doktorum ikili tarama var deyip göndermişti. Ama sonradan öğrendim ki ikizlerde hiç gerek yok çünkü iki bebek olduğu için hangi bebeğe ait olduğu belli değil çoğu doktor ıkizlerde önermiyormuş gerek yok diyorlarmış kendimde duydum birkaç doktordan bunu boşuna yaptırip para verdim üstüne stresle sonucu bekledim. Sadece detaylı ultrason yaptırman yeterli yani kuzum