Cok tesekkür ederim arkds lar normal sütten tiksiniyorum hiç içemiyorum doktorum içmem greketgini söyledi bende normal sütten daha etkili ve faydalı oldugunu arastrdım keçi sütünün normal sütü günde 2 bardak içmem gerekiyorsa onu 1 bardak içmek yeterli bunun için çok sordum arkdaslar