Esra1706 canm benim adet düzensizliğim vardı kadın doğuma gidiyordm doğum kontrol hapı veriyordu sadece
tabi bu dönemde bebek için deniyoruz falan sonra 2 ay hsta olmadm doktora gittim hormonlarında tembellik var dedi ilaç vermicem kafanı bu kadar takarsan çocuk sahibi olamazsın dedi bende nasıl olsa hormonlarmdada tembellik var diye çocuk düşüncesini çıkardm kafamdan ilk ay tam gününde adet oldm ikinci ay yine olmadm dedm yine hormonlarımdan kaynaklı sanırım diye hatta soğan suyu falan içtim söktürsün diye meğersem hamileymişim
ovülasyon testi öneririm en azından yumurtlama günlerini daha net takip edersin