Kizlar iyi aksamlar bilgisi olan cevap verirse sevinirim 36+2 haftalık gebeyim ama bebegim iki hafta önde bugün cok hareketliydi aksam yürüyüşe çıktık eve geldiğimde inanilmaz bi bel agrim oldu adim atamadim suanda karin altimda kasiklara dogru sanci var vijinada da ara ara zonklama oluyor bebekte hareketli normalmi bu yoksa doğumun yaklaştığına dair bir belirtimi cevap verirseniz sevinirim