Selam kızlar 36 haftalık hamileyim doktorum erken alabilme ihtimalimiz var sana şurup yazıyorum günde 3 kere kullan çocuk için dedi ameliyata girdi bende tam soramadım bide anlamadım. Bu surubu içen varmı aranızda. Biraz arastırdım hiç bir yorum bulamadım çok enteresan bir durumdayım sabahtan arıyacagım doktorumu