Med Minikpanda1 kendini serbest bırak. Jel ve iki parmak ile doktorun bakıyor. Hic acımıyor merak etme. Bende tedirgindim, kasma hic rahat ol
busrasentas Minikpanda1 bende bugün oldum çatı muayenesi abartılacak kadar acı yok parmağını sokup açıklığa falan bakıyor kasıldığım an durdu benim doktorum serbest olursan canın acımaz.
MiniKaya Minikpanda1 hiç kendini kasma ptesi günü oldm hiç acımıyor ufak bir baskı hissediyorsun okdr ne kanama yaşadım nede ağrı
Rmeysa_1661 Minikpanda1 kendini hiç ama hiç kasma strese de girme işaret ve orta parmağına jel sürüp birleştirip içeriye sokuyor doktor o kadar bitti derin derin nefes al ver o esnada 😊 2 3 dakika da bitiyor zaten
Minikpanda1 Herkes çok abartarak anlattı ister istemez tedirginlik yaşıyorum 😊 inşallah rahat olabilirim
Senoss_shnn Minikpanda1 canım öncelikle sakin ol kendini kasma korkulacak hicbirsey yok doğum yapmış biri olarak söylüyorum 😊
Mervetekmn Minikpanda1 ben acile gittiğimde 25 ve 29 haftalarda oldum kendımi kastıgım ıcın acıdı ama sabah normal kendı doktorum yaptığında kasmadım ve acımadı birde enfeksıyon oluncada acıyormuş öyle dedıler bana acildeki doktorlar