baby3_ ya hu anlamamak için direnen sensin farkındamısın o kadar insan ne yorumlar yazmış neden benim yazdığım özellikle seni bu kadar örseledi acaba ?? Doktorum kendi ağzıyla söyledi ve araştırdım diğer doktorlar da ZARARI YOK AMA ÖNERMİYORUZ DİYOR . Çiğ şarküteri ürünleri içinde aynı yorumu yapıyorlar sağlıksız ama bebeğe zararı olma ihtimali yok sadece tedbiri elden bırakamamakta fayda var ve miğdesi daha hassas olanların daha dikkatli olması gerekli sanki ben ye dedim , veya ben dedim diye yiyecekmi arkadaş ?? Sormuş bende kendi deneyimimi söyledim bu kadar rahatsız olacağın ne var anlamadım yorumlar arasında bir bayanın yorumu dikkatimi çekti yaa çok saçma düşünenler sinirlerimi bozuyor vs isteten istediğini yer canı veren Allah midyeden de bişey olacak hali yok ya demiş net bir şekilde ve seni rahatsız etmemesi çok tuhaf altı üstü fikrimi beyan etmişim abartacak birşey yok sende fikrini ekle geç neyin polemiğine girip çok bilmişlik taslıyosun ki tek hamile sen misin burda tek yorum yapma hakkı sende mi var ?