Bizimkini babasi koydu hayaliydi bende cok sevdim zaten ‘Deniz ❤’ kizimiz olck insallah ama simdi boyle degsk isim koycm diye bazen insanlar o kdr sacma sapan seyler koyuyor ki cocklarna isim uzuluyrm ya bence klasik seyler her zaman candr benden de bir tavsiye ELİF olablr yada Leyla cok guzeller bence 😍😍🌺🙋🏻♀️