Mervecee00 Merhaba hanımlar iyi akşamlar nasılsınız? Ben şuan 16 haftalık hamileyim 2 li testin zamanını kaçırdığım için yaptırmadım doktor 4 lü yapalım dedi ama o kadar bişeyler söyleyen oldu ki aklım karıştı fikirleriniz neler yardımcı olurmusunuz
paradiseeeeee Mervecee00 bende 2 li testi kaçırdım cokda önmeli değil açıkçası ama detaylı ultrasonu yaptırıcam inşallah orda çocuğun herşeyi cıkıyor eğer hastalıgı falan varsa doktorlar doğumda ona göre hazırlık yapıyormuş siz fiyat aldınız mı ne kadar ücret
Dyguklc Mervecee00 4 lu taramanin bi zarari yok aklinizda soru isareti kalmamasi adina yatprimanizda fayda var 2 liyi yaptirdik 3 luyu yaptirdik tabiki dogruluk payi yanilticimolabiliyo diyolar ama allah korusun bi sorun varsada bastan onlemimizi alalim