[silindi] Canım seni çok iyi anlıyorum bebek beklediğin için her belirtiyi hamileliğe yoruyorsun inan şundan beş ay önce bende öyleydim ama şimdi rabbim iki buçuk sene sonra onca yaşadığım acıdan sonra nasip etti dört aylık hamileyim rabbim sana ve tüm isteyenlere en kısa zamanda nasip etsin ne zaman ümidini kessen o zaman geliyor minikler, en kesin belirti gecikme ve bariz belirtiler kuzum idrara sık çıkma adet gecikmesi ben sadece bu iki belirtiyi yaşadım birdaha ara ara hafif adet ağrım olmuştu ama normalde çok olurdu o ay daha az oldu