Merhaba 10 Nisa’nda kürtaj oldum bebeğin kalbi durduğu için bi kaç gündür vajinamda et parçası fark ettim doktora gittim doktor siğil dedi bunlar yakıp 3 aşı vurulman gerekiyor ve 6 ay çocuk düşünmeyeceksin dedi siğillerden dolayı benim gibi olanlar var mı