Kesinlikle sezeryan denildiyse bakılmasına gerek yok ben 32+3 de olmuştum fakat benim erken doğum riskim vardı. Doktorun işaret parmağı ve orta parmağı ile jel yardımıyla yaptığı muayene kendinizi sıkıp kasmadığınız sürece acımıyor canınız zaten 1 dakika bile sürmüyor kalça kemiği ve pelvik kemiğinin normal doğum için müsait olup olmadığına bakılmak amaçlı yapılan bir muayene ve sancın olduğu zaman açılmanın olup olmadığına bakılmak için yapılan bir muayene korkulacak hiçbirşey yok kendinizi kasmazsanız göreceksiniz kolay olduğunu 😊