Benim görümcemde Elif hanımda doğumu yapmış. Yine hamile olsam yine onu tercih ederim diyor çok çok memnundu. Hem kişiliği hem hekimliğini çok beğeniyorlar. Birkaç akrabamızda daha krndisinde doğum yaptı hepsi memnun. İstanbul dışında olmasam %99 bende kendisine giderdim.
Ama yinede hekimle gidip tanışmak lazım herkes aynı elektriği yakalayamayabiliyor gebelik boyunca bu çok önrmli.