Busraturkmenn1 Kizlar sabahtan beri belimde ve sirtimda asiri agri var birkac gundur de rahim agzinda agri hissediyorum 30 haftalik gebeyim erken dogum habrrcisi midir arastirdim fakat tam bilgi bulamadim yardimci olur musunuz
merve5051 Busraturkmenn1 canım sen yinede doktoruna danışmayı unutma bende hep öyleydim hep korkardım erken doğum olur mu falan diye ama elhamdülillah bişey olmadı o şikayetlerden hep bende de vardı şimdi 39 olduk doğmasını bekliyorum inşallah ama doktorun bilir yine en iyisini