Semabkr Arkadaşlar akşam yemeğini saat 19.00 gibi yiyorum ekmegide çok tuketmiyorum. Ama saat 21.00 den sonra deli gibi acikiyorum siz nasıl yapıyorsunuz kilo almak istemiyorum ama şekerim in düşmesini de istemiyorum bana öneride bulunur musunuz 😕
istanbul3434 Semabkr ben aksam 1 bardak sut esliginde cig findik bazen de meyve yiyorum. Süt meyve sekerini dengeledigi icin yaninda mutlaka sut icmek lazim.
TeacherrMom Semabkr nasıl dayaniyorsunuz ben yatmadan 12 de olsa saat yiyip yatıyorum 7 gibi yemek sonra meyve + süt sonra biraz çekirdek çerez vs yatmadan da çeyrek ekmekte olsa ekmek arası bsyler yiyip yatıyorum yoksa sabaha çok aç uyaniyorum 😕 gece lavaboya kalktığımda ağzıma.attigim bisküvileri de saymıyorum 🤦😂
Dlngnz Semabkr Benim diyetisyenim bi kase yoğurt 2 tane galete yazmıştı yoğurt yerine süt veya meyve😊bu ara gebelik diyetisyeni 🙋♀️
Semabkr aylinsss bende o saatlerde biraz meyve yiyorum ama çok acıkiyorum. Biraz önce kalktım usenmeden kendime salata hazırladim.🤦
Semabkr TeacherrMom mecbur kalıyorum çünkü akşam saatlerinde yenilen yemeklerin bebeğe yararı olmuyormuş hatta zararı oluyor. Anneye boş kilo yapıyor. Hele karbonhidrat gece vakti kesinlikle alınmaması gerekiyor. Benimde canım çıkıyor ama Tutuyorum kendimi ..😔😔
TeacherrMom Semabkr yaa bende bebeğime yarasın hepsi diye yedikçe yiyiyorum 🤦 biraz daha tutmam lazım o zaman kendimi