2020ay Bende Zeynep Hanıma gidiyorum ama hiç sormadım mesai saatleri dışında doğum olduğunda geliyor mu doktorlar burda bazıları kendi doktorumuz o an yoksa geldiğinde 1000-1500₺ ekstra alınıyor dendi bilginiz var mı bu konuda ? Mantıken 9 ay o doktora gidiyorsam kendisinin doğumuma da gelmesi gerekmez mi bilginiz var mı gidince bi sorucam ama merakımı gidermek adına soruyorum