Damlard bende annemlere gelmiştim bi kaç gün önce ve kerdeşimle annem pozitif çıktı karantinada kaldım dün başladı ben kötüyüm biraz banada test yapmadılar bugün leke geldi ve doğum evine yönlendirdiler muayene oldum çatı muaynesi yaptı açılma yok dedi ultrasonla baktı bide elhamdülillah Bişey yok korktum çünkü 5 haftadır gitmiyordum doktora