Seyda_yekta 6 +2 haftalık hamileyim cumartesi gününden beri kahve lekem geliyor bazen fazla geliyor sizce neden çok korkuyorum:(((
Sermec27 Seyda_yekta 7 gün önce su gibi kanamam oldu 3 4 ped 6 gün hastanede yattım ve hiç bir sebebi yok kanamanın su an eve cıktım hala ara ara kahverengi leke geliyor progestan kullanıyorum ve hep yatıyorum ben de 7 haftalık hamileyim 4 haftadan itibaren hep kahverengi leke geliyor sebebi yok
elifnurrrr Seyda_yekta Bende 6+1 haftadayım sabah 1 2 damla kahverengi lekelenme gördüm hemen doktora gittim ve düşük tehlikesi var dedi progestan ve coraspirin verdi mutlaka doktora gözüm derim.
Nur1806 Seyda_yekta 9 haftalık hamileyim canım 5.haftadan beri benimde kahverengi lekelenmem var. 10 günde bir gidiyorum doktora 200 ml progestan verdi bugünde prulon diye bir iğne verdi dinlen dedi. Çok şükür bebekte bir sorun yok, rahimde de bir kanama odağı yok. Bol bol dinlenmek lazım en önemlisi bu sanırım.
Cerla Seyda_yekta o haftalarda bende yaşadım ufak ufak lekeler doktora gittim altlı üstlğ muayene etti adet gibi kanaman olursa bekle r gel demişti ama ilaç filan vermedi sadece fazla ağır iş yapma vaktinin çoğunu dinlenerek geçir dedi şuan 13 e girmek üzereyim çok şükür bişim kalmadı
1maviyol Bende yaşadım nedensiz lekelenme, hiç korkma yüreğini ferah tut, 7 hafta boyunca oldu, allaha şükür ilaçlarımı kullandım, doktor kontrolünde geçti çok şükür inşallah sizinki de geçecek🙏Doktora gidin mutlaka
Seyda_yekta 1maviyol fazla geliyor ve sol kasığımda çok ağrım var progestan mi kullandin ? Doktora gittim bebek oluşmuş dedi sadece içerde kanama olmuş dedi
1maviyol Seyda_yekta ben de o haftalar boyunca sürekli kasık ağrısı yaşadım progestan kullandım, çok dikkat ettim su şişesi bile kaldırmadım diyebilirim, ev işlerini hafiflettim, sonsuz şükürler olsun 20. haftamdayım 9 haftadır sıkıntım yok
elifnurrrr Seyda_yekta Doktor kontrolünden geçtiyseniz sıkıntı yok bence bol bol dinlenin ben öyle yapıyorum
Seyda_yekta Ebru1208ahmet hayır bebek oluşmuş haftaya gel kalp atışına bakalım atar inşallah bir sorun çıkmaz
Ebru1208ahmet Ebru1208ahmet bende duymadım 6+1 ama doktor bir hafta sonra duyulur dedi kese 11 milim ded
elifnurrrr Seyda_yekta Benim de 4üncü gebeliğim 1 normal doğum 2 düşüğüm var o yüzden çok sıkıntılı geçiyor son düşüğümün üzerinden 2 yıl geçti ama hala bundada düşük tehlikesi var
Ebru1208ahmet elifnurrrr kaç haftalık hamilesin Cnm ben 6+1 kese gözüküyor kalp atışı için ded bir hafta sonra duyulur