Prensesimm77 Rutin kontrollere gelmiştim ama gebelik tansiyonum olduğu için sezeryanla doğum yaptim..en kisa zamanda doğum hikayemi yazicam bende .Rabbim bütün isteyen herkese hayirli evlatlar nasip etsin inşallah❤