eeasee Merhaba arkadaşlar, hamilelik haftası hesabı için son adetinizin ilk gününü mü alıyorsunuz yoksa son adetinizin son gününü mü, açıkçası işin içinden çıkamadım 🤭 Yardımcı olabilir misiniz rica etsem