Glc 17 gün önce sezaryen ile doğum yaptım . Doktorum Sabri Laçindi. Aşırı memnun kaldım ben doktordan da ameliyatından da . Zaten sezaryeni çok iyi diye duyuyordum sürekli gerçekten öyleymiş . İncecik bi çizgim var belli bile olmuyor ve çok temiz yaptı ameliyatı da . Doğumun ertesi günü çok kolaylıkla oturup kalktım . Eğilip doğruldum . Bütün işlerimi kendim yaptım . Sabri hoca kesinlikle tavsiyemdir