2artiikizannesi Karnım toplanıyor taş gibi oluyo norml mi acaba bide bebekleri kasıklarım da hissediyorum yani orada bı ağırlık var
Tubasahra 2artiikizannesi Duzensizce bu haftalarda normal sayılıyor .Bol bol dinlenin yinede eğer doktorunuza ulasabilirseniz bilgilendirin.Kasilmalariniz düzenli olursa sıkıntılı .
Astadavistabeybi 2artiikizannesi hemen dinlenmeye geçiyorum ama doktorum düzenli olursa muayeneye gelmelisin demişti siz sordunuz mu doktorunuza