Burcikkk Kızlar hemoglobin değeri düşük olan var mı benim 8.5 9 arası sorun teşkil ederim bilmiyorum, ya da kanı düşük olup Doğum yapan var mı lütfen bilgilerinizi paylaşırmısınız
Medineg Burcikkk benimde 9,4 tü feramat kullandım doktorumun önerisiyle 1 ay sonra 12,3 oldu ama doktorum kullanmaya devam et dedi sezaryan olcam kanama olur doğum sonrası 9 lara düşer yine dedi
Asude967 Burcikkk benim ilk aylarda 13 üstüydü 4. Aydan itibaren hızla düştü şimdi 11.5 doktorum buna bile düşük diyor ilacımı günde ikiye çıkardı son aylarda dahada önemli
Bettgl Burcikkk benim hamileliğin başında 8 di 2 kere damar yoluyla kan ilacı verdiler şuan 11.5 bi sıkıntım yok. 28.haftadayım doğuma yakın 1 kere daha verebilir doktor. İlaçla halloluyo merak etme
kdrsln Benım 3 tü değerim çok zorlandım normal doğum olmadı acayip şiştim doğumdan sonra da üç ünite kan takıldı 6 ya anca yükseldi