Busra34ybg Canan0180 cinsiyetim belli değil tam ama kızım olursa eliz berra yada Ebrar lina koymayı düşünüyorum 😊
Byzaoz Canan0180 bizde daha bulamadikkkkkk 🤔🤔🤔 ne zormus ya isim koymak. 😂 Bende gökce ismini dusunuyorum bu aralar ona takildim. Öncekileride yazayim 😂 Eylül, eslem, ervanur, elif erva, bunlarda tercihlerim arasinda.
Piremses Canan0180 kızımız olacak 38+5 teyim isim bulamıyorum çıldırıcam. Bende bi köşede durayım burda😁
Tugbaslan3458 Piremses nasıl bi isim ariyoruz ve karar verip ne koyucaz acaba artik cok merak ediyorum 20 haftaligiz bizde karar veremiyoruz sanki dünyada kız ismi tükenmiş hic biri kafama yatmıyo 😁😁🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
hulya1406 Piremses bizde 38+5 bugün.Bizde karar verememiştik ama artık 2 haftadır kesinleşti şükür ☺️
hulya1406 Canan0180 ben söylim hoşuna giden olur belki ☺️defne,derin,nehir,nazlı(kardeşimin adı)İrem,yaren vardı bi ara☺️ Buğlem,miray.,tuana,Gökçe,Göknur mesela belki beğenirsin fikir olur.