Hilalgc evet bizim seninle günümüz aynıydı demi sanki öyle hatırlıyo gibiyim bizde hiç tık yok açılma falan hiç bisey yok geçen pazartesi gittiğimde öyle dedi pazartesiye kadar gelmesse yatışını yapalım dedi sanırım suni vericek çünkü baş geliş sezeryanlik bi durum yok henüz