Merhaba anneler 17 gün önce doğum yaptım burda bir çok kez post açtım ve tekrar açiyorum lütfen yarım edin zaten oldukça bir zor doğum geçirdim bebeğim hala kuvezde ve dikişlerim hala iyi olmadı ödem topladı iki sefer lokel anestezi ile açılıp içindeki sıvı akitildi genel olarak şişlik indi fakat şimdide sol tarafta yumurta gibi bir şişlik kaldı o inmiyor 🥺doktorum masaj yap dedi ama masaj yapınca da açıyor😔 haftaya tekrar doktor kontrolüm var o şişlik nasıl geçer en son kontrolde baktığında içi boş sıvı birikmemiş demişti ama neden şişlik olduğunu anlayamadık başına böyle birşey gelen var mı?