Merhaba anneler 4bucuk ay önce dogum yaptim.dogum sonrası sıkıntılı geçti bacağımdan anju oldum 2 ay kadar kalkıp yuruyemedim. Böylelikle karın şişliğim kaldı. 57 ile başladığım dogum sürecim 73 kilo ile sonlandı. Ve şu an hala 72 -73lerdeyim. Çalıştığım kuruma dün başladım ve herkes karnıma bakıyor konuşurken bile ,halbuki zayıf bir vücudum vardı. Kendimi kötü hissediyorum bu nedenle gidesim gelmiyo mutsuzum nasıl karnımı eritebilirim limonlu su içenler tarçınlı şu içenler işe yarıyor mu bilmiyorum böyle şeyleri ama görürdüm hep çevremden 😔😪😥