black8 5 aylık hamileyim.Sol taraf kalça üstümde şiddetli ağrı var, sol bacağıma basamıyorum. Bu ağrıyı yaşayan var mı?
oykuduru21 black8 16 haftalık hamileyim aynı sorun maalesef bazen sağ bazen sol taraf bekleyim cevapları bende 🤦🏻♀️
Tugba1991 black8 ben ilk doğumunda yaşamıştım doğumdan sonrada devam etti geçici kemik erimesi olmuş. İlacı yok 6 hafta ac ye bile giderken basmican ayağına dedi oylelikle geçti bol süt yoğurt yemeğe bak kalsiyum eksikliğinden kemik erimesi oluyo.
black8 oykuduru21 benim hep tek taraf sol bacak sol kalça 😔 bakalım ne diyecek aynı sorunu yaşayan arkadaşlar
A2017 Bende de aynısı var sağ kalcam agrıyor özellikle dikkat ettim kendimi biraz yorayim hemen başlıyor adım bile zor atıyorum magnezyum eksikliği büyük ihtimal kızımda bacağıma da oluyordu krap şeklinde bu ikinci gebelik bunda da kalcamda oluyor doktora gıdıcem magnezyum yazdırmak için
black8 A2017 cinsiyeti kız. Evet benim de aynı durum biraz evi süpüreyim, biraz yorulayım kalçada başlıyor sonra ayağa kalkamıyorum oturduğum yerden üstüne basamıyorum sol bacağımın
busbus35 Cnm istersen doktora git magnezyum filan azalmıştır vücudunda polikinlik e randevu al onemse onu
Edae Aynı sorun bende de var yorulunca biraz yürüyüş yapınca sağ kalçam çok ağrıyor. Bu hafta söyledim aslında doktoruma ama bişey demedi arada kaynadı
Handelemece Ben düzenli magnezyum kullanmama rağmen sağ kalçam yürüyüşümü engelleyecek şekilde ağrıyor bazen. Dün doktorumla görüştüm, kemiklerimiz genişlediği ve yer açtığı için çok normal olduğunu söyledi. Endişelenmeyin lütfen☘️
ayse_seker black8 magnezyum eksikliğinden oluyormuş cnm bnmde yaklaşık 1 aydır sağ kalça kemiğim ağrıyor doktora söyledim magnezyum eksikliğinden dedi doktor, ve magnezyum yazdı inşallah geçer çünkü çok kötü oluyorum
Baharhnm black8 22+1′im aynı sorun sağ bacağımda sağ tarafımda var. Kramp giriyor bi anda asla üstüne basamıyorum kımıldayamıyorum bile 😔
Mom092 black8 bende ayni agriyi yasadim o haftalarimda cok kotu bsey Allah yardimcin olsun 😣 biyere oturdugum zman destek almadan kalkip yuruyemezdm iki büklüm yururdum klozete otururken bile mahvolurdum nefesim kesilirdi ama gecti bianda anlamadim 2 hafta cektim o ağrıyı sonra durdu
Mnk2 black8 benim de aynı şekilde 18 haftalikken başladı 36. hafta oldu hala aynı hiçbir çözüm bulamadim 😔
FatRam_1703 black8 18 haftalık hamileyim aynı sorun bende de var 🤦🏻♀️Bazen sağ bazende sol tarafım aynı acıyla ağrıyı doktorum normal olduğunu söyledi birsey diyemedim bazen yere oturduğum da eşim kaldırıyor kalkamıyorum şimdiden böyleysem ilerisini düşünemiyorum ya🤷🏻♀️🙄🥴
black8 çok teşekkür ederim bilgilendirmeleriniz için. Doktoruma da gittiğimde mutlaka soracağım bu durumu. Dayanılır gibi değil kıpırdayamıyor insan, mutfağa, tuvalete yürüyemiyorum çünkü.