senaack Mucizeeemmmmmm 21 de küçük iki tane oluştu lierac bebe yağı sürdüğüm halde inşallah daha çoğalmaz
aras22-07 Ben tam olarak hatırlamıyorum ama 16,18 civarıydı😊❤️aslında badem yağı aldım ama çatlaklarımı görmeye başlayınca badem yağı sürmemeye başladım.😅Hoşuma gidiyor bebeğimin büyüdüğünü görmek 🤗
Ayseyaren19 36 haftalık olduk şükür bizde de henüz yok duştan sonra bebek yağı sürüyodum belki onun etkisiyle olmamıştır🙏🏻🤗