tazegebee aynı sıkıntı bende de vardı bitane doktor gördüğünü söyledi,sonrasında 3 doktora gittik görmediğini söyledi.ancak şöyle bişey demişti bana gören doktor eskiden bu kriterler down sendromu belirtisi olarak görülüyordu ama şimdi yeni bilgilere göre bir kriter değil dedi.o şekilde rahatlamıştım henüz bebeğim doğmadı 36.haftadayız ama inşallah bir sıkıntı yoktur