minik0507 Merhaba bugun karnimda ve belimde agriyla hastaneye gittim cati muaynesi oldum ilk defa 1 cm aciklik oldugunu soyledi doktor bebek kanala girmemis hala. Nst normal cikti. Acilma olmasi icin ne yapabilirim ?
aseloykununannesi minik0507 bende 37 haftalığım ama daha erken değilmi. Hurma yemek iyi diye duydum sıcak duş alın merdiven inin çıkın bol bol yürüyün birde
Tazeanne11 minik0507 37. Haftada 1.5 cm acilmam 50lerde sancım vardi. 38. Haftada sancım 100lere çıktı. Hala doguramadim. 😂 Doktor merdiven in cık, papatya çayı iç, 5 tane hurma ye, bol bol yürü dedi.
minik0507 aseloykununannesi canim 38 . Haftama giricem zaten yarin gece. Suan zaten acilmam sadece 1 cm . Gelisimi felan 2 hafta onde gidiyor benim uygulayacagim tavsiyelerle hemen hemen denk gelir zaten.