MgeGne Merhaba! Bayanlar 31 haftalık hamileyim vücudumda kaşıntılar başladı ayak bilekleri el bilekleri karnım ve kasıklarımda.Kaşıdıkça da kızarıyor.Başına böyle bir durum gelen var mı???
Deletedmom206 MgeGne benimde uzun zamanıdır var el ayak heryerim kaşiniyor ben şunu merak ediyorum kaşiniyorum kızariyor hafif kapatıyor cok şükür 1 saat sonra kaparıkligi gidiyor sizindemi öyle doktor gidince sorucam
Sedabezirkan MgeGne benim dr um kaşıntiyi cok onemsiyor.illaki soyle kasinirsan demisti.mutlaka safra asitlerine baktirmalisin.dr una söyle kaşindigimi
Sevdelinka Merhaba ben 16 haftalık ilk haftalar beridir çekiyorum benimki alerjikmiş doktor öyle dedi ama siz yinede doktorunuza sorun karın kaşık falan belki yırtılmaların etkisiyle olabilir
Ftm MgeGne böyle durumlarda ilk önce karaciğer emzimlerine bakıyorlar çok şükür birşey çıkmadı gebelik alerjisi dedi verdiği hiçbir ilaç işe yaramadı tekrar kontrole gittiğimde farklı bi ilaç yazdı onun üzerine hafifledi biraz
Inchkn3510 Wucudunuzu nemlendirin krem surun bol su icin cunku wucudunuz gerilip icten zamanla catlicaksiniz nemlenmezseniz
Pelinnn 36 haftalık hamileyim vücudunla kaşınmayan tek bir yerim bile yok 🤣🤣 bazen acaba uyuz mu oldum diye düşünmedim değil yani 🤣🤣
MgeGne Karaciğer enzimlerine baktırdım bir şey çıkmadı gebelik alerjisi dedi doktor hiçbir ilaçta vermedi ama hala kaşınıyorum bıktım geceleri çok rahatsız ediyor.Size verilen ilacın adı nedir inş bir faydası olur🤦🏼♀️ Ftm