Biranne02 Kızlar adetime 8 gun var test yaptım negatif çıktı erken mi yaptım testi çünkü gebelik belirtilerin var
Acemi_anne04 Biranne02 benimde adetime 1 hafta vardı test yaptım negatif çıktı daha sonra kadın doğuma gittim kan tahlili yapıldı sonra hamile oldugumu öğrendim😊
Biranne02 Aycicegim yumurtlamam ne zaman bilmiyorum ki adetim bittikten sonra gün aşırı ilişkiye girdim ama adetim 21 inde