150_gelartik Kızlar acaba neler oluyor karnım göğüs altından başlayarak orantılı yuvarlıktı bugün göğüs altı boş göbek altı yuvarlak bi şekilde çıkmış baskı oluyor yasayan var mı neden olur bu
Rmeysa_1661 150_gelartik bebeğin duruşundan olabilir endişe etme ben 27 haftalık hamileyim gögüs altım hep boştu hep aşağıda durur doktor da pozisyon ile alakalı demişti
150_gelartik Bebis38 canım 15 + 6 haftalık. Hafif çıktı karnım ama duruşu çok değişti bugün endişeliyim
150_gelartik Bebis38 bana öyle gelmiş olabilir belki 2 hafta var kontrole o kadar beklemeden gitsem mi acaba bilemedim
150_gelartik Rbs111 canım doktora gittim plesantan önde de di o sana aşağı baskı yapıyor dedi. Karnım da şimdi iyi görünüyor düzeldi orantılı görünüyor en azından