Akdgnayca aslında dert etmek değil ben uzman estetisyenim şu süreçte birşey kullanmamam gerektiginide biliyorum cildim daha önce çok çok sorunluydu biraz uzun sürdü toparlanmasi şimdi böyle olunca haliyle üzüldüm 😘😊 ama geçicek doğumdan sonra tekrar tedavi edilebilir aslında doğru söylüyorsunuz kafaya takmaya bile gerek yok 😘