Mrymozr 22 haftalığız ve ara ara karnım geriliyo sertlesiyo sizdede oluyomu. Bazi yazilar okuyorum sertleşme olunca erken doğum riski var falan diyodu. Oyle bi riskim yok ama
Selma23 Mrymozr ben de 21 haftamdayım dün doktora gittim söyledim gün içinde çok olmuyorsa sıkıntı degil ama 10 dakika da bir sertleşme olup hareketler kısıtlanıyorsa mutlaka gel dedi onun dışında normal dedi bilginiz olsun
Mrymozr 62fatma ya oyle cok bi sertlikte diyemem. Dönüyo mu napiyo pek anlamiyorumda biraz ovuyorum karnımı
Denizzmomm Mrymozr canım lavaboya çıkmıyor olabilirmisin ? Bende çok gaz vs olunca oluyordu çatlıycakmısım gbi acıyordu
Mrymozr Denizzmomm Idrara sıkışık olunca da aşırı sisiyorum bende zor yetisiyorum tuvalete ama oyle değil