emineckrr Kızlar selam bugün 35+4 haftalığız. Nstye girdik. Hemşire sürekli ağrın var mı diye sordu ama ben hissetmiyordum doktorumda ağrısı var mı diye sormuş. Bunlar yalancı sancılar mı yoksa ben hiç hissetmeyecek miyim?😬