Merhabalar, 23 haftalik hamileyim kasiklarim felaket agriyor yürürken sünnetli cocuklar gibiyim o kadar canım yanıyor ve aksam üzeri daha cok agriyor normal mi bilemedim. Doktor kontrolumde haftaya sali malum koronodan dolayi cıkamiyorum evden ne yapmaliyim?