Merhaba arkadaşlar. 23+4 haftalık hamileyim ama bebeğimin hareketlerini öyle fazla hissedemiyorum. Bu normal mi. 21.haftada kontrole gittiğimde doktor daha küçük demişti. Eskiden arada pıt pıt atardı böyle şu an çok nadir bir anda kramp gibi giriyor sanki daha fazlası da olmuyor.