bigunanneolucak Böyle bi ihtimal var mı kızlar umut olun bana ❤️ adetime 3-5 gün var daha duphaston kullanıyorum :)
Cicilibicili bigunanneolucak yükseliceğini sanmıyorum ama adetine madem var bekle bakalım tekrarlarsın.Bazen olmaz denilen şeyler oluyo biliyosun. Bu bebişler sürpriz yapabiliyo ☺️
Cansu64- bigunanneolucak insan sabredemiyorum fakat biraz daha bekle canım inşallah istediğin sonuç olur 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
bigunanneolucak Yenigebe9 aslında sadece onun için vermemiştim başka testlerde vardı doktor onuda girdi :)
bigunanneolucak afrasil yumurtlama günümü bilmiyorum aslında doktora gittiğimde yumurtamın catladığınj söyledi ve bizde degerlendirdik :)
afrasil bigunanneolucak benimde bugün geldi adetime 2 gün var adet oldum herhalde pembe devami gelmedi ama gelir diye düşünüyorum yine adet oldum herhalde .