Kızlar merhaba hamileliğim nerdeyse başından beri inatla geçmeyen idrar yolu enfeksiyonu ile başım dertte.. benim enfeksiyonun adı klebslella konbine antibiyotik tedavisine rağmen geçmiyor😢lökasit falan yok sadece klebslella çıkıyor. Bu enfeksiyondan yaşayan var mı acaba