Kirazkymz Ben 25+4 günlük hamileyim yaklaşık 2 günden fazla bebeğimin haraketlerini hissetmedim endişeleniyorum baya sizce neden
Gayeninannesiyesim Kirazkymz 2 gündür hiç hissetmediyseniz hemen doktora gitmenizi öneririm bir ultrason ile bakılması gerektiğini düşünüyorum sizin yerinizde olsam 2 gün bekleyemezdim nasıl sakın kalıyorsunuz
Didem34 Kirazkymz oh sükür canm cok sevindm. Ben 2 saat hissetmesem cok panik oluyorm korkuyorm Hemen gidip biseyler yiyip iciyorm yaaaa ben mi cok paniğim anlamadm ki😔😔