Slm kizlar. Sonunda bende bebeğime kavuştum 🙏 9 Kasım pazartesi günü suni sancı ile doğumum başlatıldı sabah 5de hastaneye yatisim yapıldı. Gebelik zehirlenmesi belirtileri olduğu için ve tansiyonum yüksek seyrettiği için doktorum beklemek istemedi. 39+4 de dogumum olacak şekilde plan yapıldı. 4 cm açılmam varmış hasteneye gittiğim de ama ağrım yoktu bebek henüz kanalda degildi. Sancı takıldı 2 saat geçti etki etmedi dozu artırıldı ama hala ben sancıları hissetmiyordum. Bebek kanala da inmemişti. 6 cm açıklığa ulaşınca ben kendim olmuyorsa zorlamayın beni dedim ama 6 cm açıklıktan sezeryane dönmek istemediler. Sanciyi en son doza aldılar ama benim hissettiğim hafif bir adet ağrısı gibiydi. nst de sancılar 100 ve üzeri seyrediyordu. En son öğlen 12 de açıklık 9 cm oldu ama hala sancı ıkınma hiç birşey yoktu. Bebeğin kalp atışları düşmeye başlayınca imza atıp sezeryan olmak istiyorum dedim böylelikle hemen sezeryane alındım evet çok korkarak indim ameliyathaneye ama sonunda yavruma kavuşmak var diye diye kendimi sakinlestirdim. 12.45 de bebeğim doğmuştu hemen bana giydirip getirdiler o kadar güzeldi ki kokusu teni🥰 iyi ki de sezeryani tercih etmişim çünkü hem bacağına hem de boynuna kordonu dolanmışti cok şükür birşey olmadan sağ salim kavuştuk 🥰 Darısı diğer bekleyenlere 😊 Rabbim hepinize kolay dogumlar nasip etsin inşaallah🙏🙏 happy kiddse transfer zamanı 😊