Bireylulmasali Kızlar mide bulantısı dışında belirtim yok normal mi sürekli bebek iyi mi diye düşünüyorum 😕
bus91 Bireylulmasali bu zamanda başka ne olurki 🙈 bende bulantıda yok ama karnım çıktı benım 14+2 bende henuz cok minik
Arslnyldz Bireylulmasali 22 haftalığım mide bulantısı da dahil hiçbir belirti yaşamadım bugüne kadar 😂
Wonderwoman Bireylulmasali benim bulantida yoktu ağlayarak doktora gitmiştim 😂😂 ben hamileyim bebeğime birşey mi oldu die . Bakti herşey normal dedi daha ne istiyorsun neguzel rahat geçiriyorsun dedi ☺️☺️
Bireylulmasali Wonderwoman 10.haftada falan aniden bulantım kesilmişti bir hafta içinde tam üç doktora gitmiştim 🤦🏻♀️ Tabi sonra bulantılar fazlasıyla döndü bana tabi şu an içtiğim ilaçlar da bulantı yapıyor 🤣🤣
busraakeskin Bireylulmasali normal canım benim de öyleydi. Bir uyku hali bir de mide bulantısı. Miden bulanıyorsa sıkıntı etme.