26_26_26ggg Karnım dünden beri taş gibi ya hiç rahat değilim böyle olmazdı hiç acaba doğum belirtisi falan mı . Ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum yürüyorum evin içinde belki geçer diye ama böyle olan varmı .
momblue 26_26_26ggg benim erken doğum riskim vardı. Hastanede yatarken doktorum uyarmıştı sertleşir ve yumuşama olmazsa mutlaka haber ver diye. Ne sebeple oluyordu hatırlamıyorum ama uyardığına göre önemli bir şeydi. Doktorunuzla görüşün bence fazla vakit kaybetmeden.
26_26_26ggg momblue en son 3 gün önce gitmiştim kontrole çatı muayenesi oldum acaba ondan sonramı böyle oldu diye düşündüm
momblue 26_26_26ggg belki de ondandır ama yine de riske atmaya değmez bence bi telefonla sorun en azından içiniz rahatlasın böyle bişey mi oldu diye düşünmektense 🤷🏻♀️
imren91 26_26_26ggg Çatı muayenesinden sonra karında sertleşme , akıntı olurmuş. Ama siz yine de doktorunuza haber verin ne olur ne olmaz